
دور نــــــرو بيــــــا کنار ِدلمــــ مـن غــــير از اينها کـــ ِمـےنويسمــــ نوازش ـــهمـــ بلدمــــ....-------------------------------------------فـکـرش را بـکـن ..! یـکــ روز مـےآیـی و مـےبـینـی ، نه مـن هستـمــــ ، نـه ایـن کـلماتـــــ....-------------------------------------------غم مخور ایامِ هجران رو به پایان می روداین خماری از سرِ ما میگساران می رودپرده را از روی ماه خویش بالا می زندغمزه راسرمیدهد غم ازدل وجان میرودبلبل اندر شاخسارِ گل هویدا می شودزاغ با صد شرمساری از گلستان می رودوعده ...
ادامه مطلب